فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره ازدستگيری سارقان اماكن خصوصی در اين شهرستان با 11 فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ عباس حسنی  فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اعلام این   خبر گفت: با ارایه چندین شکایت از سوی شهروندان ساکن در شهرستان خرمدره در خصوص سرقت‌هایی از اماکن خصوصی وعمومی، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و جهت شناسایی سارق یا سارقان پرونده به آگاهی شهرستان تحویل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت‌ها از سوی چند سارق صورت گرفته و هر بار این متهمان با یک شیوه خاصی، اقدام به سرقت لوازم از اماکن خصوصی و عمومی می‌کنند.

حسنی ادامه داد: با به دست آمدن اطلاعات مربوطه گشت زنی‌های هدفمند، گشت‌های کلانتری و آگاهی بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران سه سارق سابقه دار را در حال سرقت مشاهده کردند افزود: این سارقان در حال سرقت از اماکن خصوصی عمومی بودند که از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند و در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: در این ماموریت ۳۳ نفر سارق و ۳ مالخر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در خرمدره با ۱۱ فقره سرقت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.