رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از به تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۶ خبر داد و گفت: این مراسم نیمه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۶به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر کار انتخاب  دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه بهداشت و علوم به پایان رسیده و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و در جشنواره دانشجوی نمونه ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

وی در ادامه از تغییر زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه سال96 خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود، اما به دلیل عدم هماهنگی‌ها این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه نیمه اول اسفند با حضور  جهانگیری معاون اول رئیس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه سال 96 که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: از همه تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: به طور کلی، ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری مرحله کشوری، ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/

زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار