رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 مسابقه ورزشی استانی و شهرستانی و کشوری در این شهرستان برگزار شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اکبر محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در امر برگزاری مسابقات کشوری، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 مسابقه ورزشی استانی و شهرستانی و کشوری در این شهرستان برگزار شده است.

محمدی افزود: تاکنون از مجموع 25 مسابقه‌ برگزار شده در شهرستان مریوان، 14 مسابقه آن کشوری بوده که ورزشکارانی از استان‌های سراسر کشور حضور داشته‌اند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان بیان کرد: این امر حاکی از ظرفیت‌های بالای مریوان و نیز فراهم بودن شرایط مساعد این شهرستان در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در کنار دریاچه زریبار و ورزشگاه‌های موجود است.

وی برگزاری مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور به مناسبت هفته دولت، برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی محلی و مسابقه دوچرخه‌سواری کشوری را از مسابقات برگزار شده در این شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در پایان اضافه کرد: برگزاری مسابقات ملی، ضمن تشویق و ترغیب جوانان به سمت ورزش، زمینه‌ای برای تقویت ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی است.

انتهای پیام/ د م

برگزاری 14 مسابقه قهرمانی کشور رشته‌های مختلف ورزشی در مریوان

برچسب ها: شنا ، دوچرخه سورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.