نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حاکمیت دین، حفظ تمامیت ارضی و اجرای عدالت از مهمترین اهداف امام خمینی (ره) در شکل دهی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که همگی آن‌ها تحقق یافته است.

حاکمیت دین، حفظ تمامیت ارضی و اجرای عدالت مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مسئولان و فعالان ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان با وی در زاهدان گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و بیش از ۷۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور زندگی می‌کردند.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام راحل در زمانی که دین محدود به چهار دیواری مسجد، محراب و خانه‌ها شده، شعار جدایی دین از سیاست و حاکمیت جاافتاده و تفکرات کمونیستی شرق با وجود علمای دینی و اندیشمندان بزرگ بر کشور حاکم شده بود، پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش کشید.


امام جمعه زاهدان تصریح کرد: رهبری این ابر مرد دوران ناممکن‌ها را ممکن کرد و دین اسلام بر کشور حاکمیت یافت به طوری که امروزه دیگر مکتب شرق اعتبار ندارد و مکتب غرب نیز کله اش خیس شده و در نوبت اصلاح است.


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان با اعمال تحریم ها، هشت سال جنگ و شکل دهی اختشاشات داخلی تلاش زیادی کردند تا حاکمیت دینی در ایران اسلامی زمین گیر شود، اما ملت ایران ثابت کردند در سایه وحدت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به هیچ بیگانه‌ای اجازه تصمیم گیری برای سرنوشت خود را نمی‌دهند.


نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: ماموریت دوم امام راحل در شکل دهی انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور بود و از مردم خواست هرچه فریاد دارند بر سر شیطان بزرگ آمریکا سردهند.


آیت الله سلیمانی تاکید کرد: امام راحل با این ماموریت در درون کشور انسجام ایجاد کرد به این صورت که همه صدا‌ها در هم تنیده و موجی کوبنده علیه ابهت پوشالی آمریکا شکل گرفت.


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اجرای عدالت را ماموریت سوم رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اجرای عدالت وظیفه‌ای عمومی است و دولتمردان باید زمینه را فراهم کنند تا مردم در لوای وحدت و عدالت مطالبات خود داشته باشند.
امام جمعه زاهدان دهه فجر را فرصت مناسبی برای دولتمردان دانست تا گزارشی از اقدامات خود برای خدمت به مردم را ارائه دهند.
رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه در کنار پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی ویژه دهه فجر امسال در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

حاکمیت دین و عدالت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار