امام جمعه نهاوند گفت: شهید احمد شوهانی از افتخارات شهرستان نهاوند است و شهادتش تثبیت کننده شجاعت و دلاورمردی این رزمنده اسلام است.

شهید «شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «احمد شوهانی» در مسجد شهید حیدری (جوانان) نهاوند با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان نهاوند برگزار شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا را باید گرامی بداریم و از رشادت و دلاورمردی این شهدا درس بگیریم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: شهید «احمد شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند است و شهادتش تثبیت کننده شجاعت و دلاورمردی این رزمنده اسلام است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مدافع حرم از خداوند صبر و شکیبایی را برای خانواده و بستگان شهید والامقام خواستار شد و با بازماندگان اظهار همدردی کرد.

سرگرد پاسدار شهید «احمد شوهانی» از اهالی شهر برزول نهاوند و از نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) همدان روز شنبه ۷ بهمن ماه در درگیری با عناصر گروهک تکفیری داعش در منطقه مرزی ازگله استان کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/خ

از افتخارات نهاوند شهید شوهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.