رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: راه ارتباطی 25 روستای شهرستان بر اثر بارش برف مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نادر شریفی رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: تلاش برای بازگشایی این مسیرها ادامه داشته و در صورت مساعدت شرایط جوی، تا اواخر امروز این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت راه های مواصلاتی مراغه افزود: هم اکنون راه های اصلی این شهرستان از جمله محور مراغه - هشترود و مراغه - بناب باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

شریفی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی برخی جاده ها، مسافران از تردد های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت از وسایل زمستانی سفر استفاده کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

حاجی زاده رئیس اداره هواشناسی مراغه نیز از کاهش 11 درصدی بارش نزولات جوی در این شهرستان در سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

وی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 68.1 میلی متر نزولات جوی در این شهرستان ثبت شده که نسبت به آمار مشابه سال گذشته که 75.8 میلی متر بوده 7.7 میلی متر کاهش داشته است.

حاجی زاده با اشاره به بارش برف در روزهای گذشته در مراغه ادامه داد: در چهار روز گذشته در مجموع 14.7 میلی متر برف در این شهرستان باریده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون دمای فعلی هوای این شهرستان هفت درجه زیر صفر است که در سردترین زمان خود به 10 درجه زیر صفر نیز رسیده است.

 

انتهای پیام/ش

دمای فعلی هوای  شهرستان مراغه هفت درجه زیر صفر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.