سیستم یکپارچه آمار و اطلاعات استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل دیروز در دیدار با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت: ما به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کردیم ظرف یک ماه آینده برنامه‌های خود را با رویکرد توسعه اردبیل در 1400 با تکیه بر ظرفیت بخش خصوصی و کم کردن تکیه بر اعتبارات دولتی اعلام کنند تا ما یک برنامه جامعی را در استان در مسیر توسعه شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ما در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سعی‌مان بر این است تا با هدف نظام‌مند کردن آمار و اطلاعات سیستم یکپارچه‌ای را در این حوزه راه‌اندازی و فعال کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال با رصد دقیق آمار و اطلاعات در این بخش افزود: به طور قطع این اقدامات در راستای توسعه پایدار در استان در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت اتفاق می‌افتد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به رغم سخت بودن کارهای عمرانی با کمک بخش خصوصی و استفاده از توان مالی آنها بخشی از این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

بهروز ندایی تصریح کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار می‌رود براساس ماده 27 قانون بودجه در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی با دقت و نظارت بیشتر عمل کرده و در ارزیابی پایان سال کارنامه مناسبی را ارائه کنند.

وی افزود: در مبادله موافقتنامه اعتبارات باید شفافیت و واقع‌نگری مورد توجه قرار گیرد که ضروری است برخی از دستگاه‌ها اجرایی در استان در این حوزه ماموریتشان را به دقت به انجام برسانند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به توزیع عادلانه اعتبارات هزینه‌ای را در بین دستگاه‌های مختلف گفت: ما در شورای فنی تلاش می‌کنیم تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات حمایتی را از مشاوران و پیمانکاران استانی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

شفافیت عمل در مبادله موافقتنامه دستگاه‌های اجرایی

 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.