مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : به مناسبت دهه فجر ، تغییر نام اشتراک های برق در سطح این استان بدون هزینه اجرا خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: این طرح ویژه دهه فجر است و در بازه زمانی 12 الی 22 بهمن ماه امسال ، مشترکان برق می توانند به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان مراجعه و این خدمت را به صورت رایگان به انجام برسانند.

وی همچنین افزود : مدارک لازم برای تغییر نام انشعاب برق شامل، تصویر کارت ملی متقاضی، تصویر سند مالکیت یا بنچاق و آخرین صورت حساب پرداخت شده برق مصرفی است.

گفتنی است : در بازه زمانی ذکر شده ، هزینه تغییر نام و بازرسی لوازم اندازه گیری مربوط به شرکت توزیع برق به صورت رایگان بوده و حق الزحمه دفاتر پیشخوان دولت ، مشمول این طرح نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر ، هزینه تغییر نام انشعاب برق مبلغ 105 هزار ریال است و مشترکانی که در دهه فجر امسال به دفاتر پیشخوان دولت در استان مراجعه کنند، بابت ارائه این خدمت از آنان هزینه ی مربوط به این شرکت دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات تغییر نام اشتراک های برق استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.