مهابادی ها درحال سپری کردن یکی از سردترین روزهای سال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت:با خروج سامانه بارشی و ورود توده  هوا سرد به منطقه دمای هوا این شهرستان به 13 درجه زیر صفر رسیده است.

محمدپور افزود:آسمان امروز مهاباد ابری تا تمام ابری همرا با  احتمال بارش های ضعیف و پراکنده در برخی مناطق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد:دمای هوا مهاباد در شبانه روز گذشته بین حداقل 3 و حداکثر 12 درجه بالای صفر در نوسان بوده که اکنون رطوبت نسبی هوا به 72 درصد رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد:بر اساس داده ها تکاب و چالدران با دمای 20 درجه زیر صفر سردترین ایستگاه های استان و پلدشت با دمای 4 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه است.

توصیه های هواشناسی

رئیس ادره هواشناسی مهاباد بیان کرد: با توجه به برودت هوا یخ زدگی معابر عمومی و جاده های بین شهری ؛ همچنین احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی پیش بینی می شود.

محمد پور افزود:همشهریان از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم غذا و البسه گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و نسبت به سوختگیری در مبدا اقدام کنند.

 انتهای پیام/خ

 

کاهش دمای هوای مهابادبه 13 درجه زیر صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.