نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به مسکو با رئیس‌جمهور روسیه درباره مسائل ایران و سوریه گفتگو می‌کند.

ایران، موضوع گفتگوی نتانیاهو با پوتین در مسکوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «تایمز آو اسرائیل»، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز دوشنبه به مسکو سفر کند. وی در این سفر قرار است با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دیدار و از یک نمایشگاه با موضوع  افسانه هولوکاست بازدید کند.

او در دیدار خود با پوتین قرار است درباره ادعای افزایش تلاش‌های ایران برای تشدید حضور نظامی‌اش در سوریه گفتگو کند. از دیگر مسائلی که در این نشست احتمالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، توافق هسته‌ای ایران خواهد بود که روسیه یکی از طرفین امضا کننده آن است. مساله درگیری‌های اسرائیل-فلسطین نیز احتمالا در این دیدار مطرح خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه با یک هواپیمای کوچک به پایتخت روسیه پرواز خواهد کرد، و چند ساعت بعد به فلسطین اشغالی باز خواهد گشت.

در این سفر، «مئیر بن شبت»، رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی، و «هرزل هالوی»، فرمانده اطلاعات ارتش این رژیم، نیز نتانیاهو  را همراهی خواهند کرد.

آخرین بار که مقامات عالی دو طرف با یکدیگر سخن گفتند، به گفتگوی تلفنی نتانیاهو با پوتین در تاریخ ۳۱ دسامبر باز می‌گردد.  جدیدترین دیدار حضوری نتانیاهو و پوتین به ماه اوت سال ۲۰۱۷ در سوچی روسیه باز می‌گردد.

انتهای پیام/

گفتگوی نتانیاهو و پوتین درباره ایران و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار