مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف در تهران و وجود پدیده کولاک و برف در منطقه،حرکت قطارها در حوزه استحفاظی این اداره کل به صورت روان در حال انجام است.

رفت و آمد روان قطارهای منطقه آذربایجان شرقی با وجود برف و کولاکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شاپور ارصلانی مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی ،گفت: با وجود بارش سنگین برف در تهران و وجود پدیده کولاک و برف در منطقه، رفت و آمد قطارها در حوزه استحفاظی این اداره کل به صورت روان در حال انجام است.

وی افزود: مشکل خاصی در رفت و آمد قطارها وجود ندارد و حرکت قطارها از تبریز تا میانه و برعکس به موقع و بدون تاخیر انجام می شود.

وی اظهار کرد: قطارهای مسیر تبریز - تهران بعد از ایستگاه زنجان در انتهای مسیر و ورودی تهران به علت بارش سنگین برف با تاخیر میانگین یک ساعت انجام می شود.

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی یادآوری کرد: 99 درصد قطارهای تهران - تبریز بعد از ظهر انجام می شود و در صورت بهتر شدن وضعیت جوی رفت و آمد این قطارها به موقع و بدون تاخیر انجام می شود.

ارصلانی ادامه داد: در زمان کنونی روزانه 10 رام قطار از تبریز در مسیرهای مختلف رفت و آمد می کند که شامل 2 رام قطار تبریز - مشهد، 2 رام تبریز - تهران، یک رام مراغه - تهران، 3 رام تبریز - دانشگاه شهید مدنی (آذرشهر)، یک رام تبریز - جلفا و یک رام تبریز - سلماس است.

 

انتهای پیام/خ

 99 درصد قطارهای تهران - تبریز بعد از ظهر انجام می شود 

برچسب ها: راه آهن ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.