دیدار پنجم نمایندگان خوزستان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به تعویق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دیدار پنجم نمایندگان خوزستان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور به دلیل بارش برف سنگین در تهران و انجام نشدن پرواز به تعویق افتاد.

بازی های پنجم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال که قرار بود روز دوشنبه در ماهشهر و تبریز برگزار شود به دلیل بارش برف سنگین و لغو پرواز تیم ها به تعویق افتاد.

پرواز تیم‌های مهرام و پالایش نفت آبادان به‌ دلیل بارش برف سنگین در تهران و تبریز لغو شد و بدین ترتیب بازی پنجم بین تیم های پتروشیمی بندرامام - مهرام و شهرداری تبریز - پالایش نفت آبادان به زمانی دیگر موکول شد که از سوی سازمان لیگ بسکتبال کشور اعلام می شود.

مصاف دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در چهار دیدار گذشته با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و تیم پیروز بازی پنجم به دیدار فینال راه پیدا می کند.

همچنین تاکنون چهار دیدار بین دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز برگزار شده که هر کدام دو بار به پیروزی رسیده و برنده دیدار پنجم یک پای فینال خواهد بود.

در دو سال گذشته فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان برگزار شد که به قهرمانی تیم پتروشیمی منجر شد.

انتهای پیام /د

بازی تیم بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.