در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، گل گهر سیرجان با بردی قاطع و پرگل موفق شد مس کرمان را در خانه در هم بشکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس کرمان با نتیجه ی 5 بر یک به نفع گل گهر سیرجان پایان یافت.

گل گهرسیرجان با ترکیب مهرداد بشاگردی - مهران گلزاری - علیرضا ابراهیمی - حامد زمانی - محسن طرهانی - امین پورعلی - پیمان نامور - محسن آذرباد - مهرداد آوخ - رضا محمودآبادی و محمدامین حاجی زاده و مس کرمان متشکل از رضا حیدری - فرهاد سالاری - رامتین سلیمان زاده - علیرضا علیزاده - محمد علیزاده - محمد خلیلی - احمد حسن‌زاده - احمد آهی - حسین حیدری و یاسر فیضی در این دیدار حاضر شد.

 شاگردان بگوویچ در دور رفت برابر مس کرمان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و این بار نه تنها نتیجه دور رفت را جبران کردند، بلکه با دو گل بیشتر انتقام خود را از حریف هم استانی کامل کردند.

در این دیدار محسن آذرباد - گل به خودی فرهاد سالاری - مهدی دغاغله - امین پورعلی و محسن طرهانی برای گل گهر و یاسر فیضی برای مس کرمان گلزنی کردند.

گل گهر سیرجان در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کرد و همچنان روند صعودی این تیم در جدول ادامه دارد و با این برد مجموع امتیازات این تیم به عدد 29 رسید.

مس کرمان اما با این شکست 30 امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده های میانی جدول حضور داشته باشد.

یادآور می شود: احمد نخعی، سرمربی تیم مس کرمان در پایان این بازی از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام/ب

گل گهر سیرجان، مس کرمان را در هم شکست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار