رئيس پليس راه فرماندهی انتظامي استان اصفهان با اعلام بارش برف و مه‌گرفتگی در برخي از جاده‌های شمالی و جنوبی از رانندگان خواست با احتياط بيشتری رانندگي کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری با اشاره به بارش برف در بخش‌های شمالی و جنوبی استان، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های به دست آمده هم اکنون در گردنه ملااحمد به سمت نائین، گردنه نیه به سمت نطنز و کاشان، آزاد راه امیرکبیر، محور کاشان به قم، جاده قدیم قم و قدیم نطنز و اردستان شاهد بارش برف هستیم که با توجه به لغزنده بودن این جاده‌ها از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی همچنین از مه‌گرفتگی در محور شهرضا به اصفهان، گردنه نیه و محور اردستان به اصفهان و محور ظفرقند خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌های برف‌گیر و کوهستانی الزامی است و رانندگان در صورت بروز هرگونه مشکل و یا به منظور دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ها می‌توانند با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس حاصل کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری به محورهای برف‌گیر استان خودداری کنند و در صورت ضرورت با پر بودن باک بنزین، همراه داشتن مواد غدایی، پتو و تجهیزات ایمنی لازم به رانندگی بپردازند.

 

انتهای پیام/م

 

بارش برف در جاده‌های شمالی و جنوبی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.