گردهمایی فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان کرمان با حضور جانشین مدیر کل زندان‌های استان کرمان و مدیر کل انجمن حمایت از زندانیان کرمان در شهربابک برگزار شد.

زندان شهربابک، یکی از پاکترین زندان‌های حوزه‌ی زندانبانی اسلامیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، عبدلی جانشین مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: ما در برهه‌ای از زمان فعالیت میکنیم این فعالیت هم عبادت است و هم خدمت.

وی با اشاره به اینکه مجازات جنبه شخصی دارد افزود: وظیفه‌ی ما حمایت از افراد و خانواده‌هایی است که به دلایل مختلف منزوی و از جامعه طرد شده اند.

عبدلی با تأکید بر اینکه مسئولان باید از خانواده‌های زندانیان حمایت کنند تا جمعیت کیفری کم شود یادآور شد: علت کم بودن جمعیت زندانی شهربابک همدلی‌ای است که بین مجموعه اجرایی، مجموعه قضایی، امام جمعه و ادارات وجود دارد.

وی دستگیری از خانواده‌های زندانیان را وظیفه‌ای انسانی دانست اظهار کرد: زندان شهرستان شهربابک یکی از پاکترین و بهترین زندان‌ها در حوزه‌ی زندانبانی اسلامی است چرا که همه زندانیان در مباحث آموزش‌های قرآنی، اشتغال و مسائل فرهنگی مشارکت دارند.

افضلی مدیرکل انجمن حمایت از زندانیان کرمان گفت: این انجمن در سال جاری باکمک خیرین و مسئولان ۱۲/۶۰۸/۱۲۱/۴۸۹ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانی کمک کرده است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای زندانیان و همسرانشان شغل پایدار ایجاد کنیم افزود: با توزیع سبد کالا و آزادی زندانیانی که بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان دارند میتوان دیدگاه بهتری ایجاد میشود.

انتهای پیام/ح

گردهمایی مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار