مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده درختانی که برف بر روی آنها نشسته آنها را تکان دهند.

اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به بارش برف که از روز گذشته در تهران آغاز شده، گفت: این وضعیت تا چهارشنبه ادامه دارد و همکاران ما تمام تلاش خود را می کنند تا مانع انسداد معابر شوند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در سال های گذشته بیشتر بارندگی ها در مناطق شمال و شمال غرب تهران رخ  داده است، خاطرنشان کرد: این بار تهران مشمول این نعمت الهی شده است.

شهرداری همچنان برای سبک کردن درختان دست به دامان شهروندان

وی با اشاره به تلاش های ماموران شهرداری برای پاکسازی معابر اظهار کرد: همکاران ما از غروب روز گذشته که بارش برف شروع شد تا همین الان مشغول کار هستند تا شهروندان در معابر و یا بزرگراه ها نمانند.

عطایی با بیان اینکه به زودی با سرد شدن هوا شاهد پدیده یخ زدگی در معابر خواهیم بود، بیان کرد:همکاران ما مشغول لکه گیری مسیرهای اصلی هستند و فکر می کنم جایی نمانده است که ما نسبت به پاکسازی آن اقدام نکرده باشیم.

شهرداری همچنان برای سبک کردن درختان دست به دامان شهروندان

عطایی تصریح کرد: همکاران ما در حال پخش شن و نمک در گذرگاه های درجه 2و 3 هستند تا اگر یخ زدگی ایجاد شد مردم دچار مشکل نشوند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با درخواست کمک از مردم بیان کرد: گیاهان موجوداتی زنده هستند و سنگینی بر روی درختان سوزنی برگ مانند کاج و سرو ممکن است منجر به شکسته شدن شاخه های آنها شود از این رو از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده درختانی که برف بر روی آنها نشسته آنها را تکان دهند و درختان را از خطر شکستگی شاخه هایشان نجات دهند.

شهرداری همچنان برای سبک کردن درختان دست به دامان شهروندان

وی با بیان اینکه راه ها و معابر اصلی کاملا باز است، بیان  کرد: انسدادی در معابر کوچک نداریم ولی عبور و مرور در بیشتر مسیرها با کندی انجام می شود.

اصغری با بیان اینکه خودروها در فصل سرما به همان شیوه ای تردد می کنند که در فصل گرما تردد می کنند، گفت: این مسئله سبب می شود خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند و یا لاستیک آنها صاف است به راحتی در برف گرفتار شوند و نتوانند حرکت کنند که  در نهایت پشت سر آنها ترافیک ایجاد می شود.

شهرداری همچنان برای سبک کردن درختان دست به دامان شهروندان

مدیر کل خدمات شهرداری با بیان اینکه در ساعات ابتدایی امروز تعدادی از خودروها به دلیل فقدان شرایط مناسب تردد در زمین برفی در بزرگراه ها گرفتار شدند، گفت: این خودروها ترافیک ایجاد کردند ولی همکاران ما به سرعت مشکل را برطرف کردند و در حال حاضر هم عبور و مرور در سطح شهر عادی است.

انتهای پیام/

 بارش برف در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار