رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی، با اشاره به دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو در محدوده جنوب تهران، گفت: این متهمان با قرار بازداشت راهی زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی اظهار کرد: پیرو افزایش سرقت لوازم خودرو و خودرو در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری، شناسایی سارقان در دستور کار ماموران تجسس و گشت‌های انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو تن از سارقان در یکی از پاتوق‌های محدوده خیابان اسکندری، معروف به پاتوق (دکتر)، حضور دارند که با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی به محل مذکور اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در یک عملیات ضربتی، هر دو سارق مذکور در پاتوق مذکور دستگیر و برای تحقیقات و بازجویی به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی‌های انجام شده هر دو تن به جرایم خود مبنی بر سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های رازی و جوادیه تهران اعتراف کردند و این در حالی بود که در بازرسی از پاتوق متهمان، یک خودروی مسروقه کشف شد.

سرهنگ بیرانوند، در پایان تصریح کرد: هر دو متهم با تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه ۱۱ منتقل شده و بنابر دستور قاضی پرونده با صدور قرار بازداشت به زندان منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار