مرکز مشاوره خانواده های شهداء و ایثارگران زرند با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این مراسم حبیب الله خنجری فرماندار،  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند و احمد گروهی معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، حضور داشتند حسن عرب رئیس بنیاد شهید زرند ضمن ارائه گزارشی از روند کار این اداره گفت: با توجه به مسائل و مشکلات جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های گرانقدر شهداء شهرستان و درخواست های مکرر آنها در برخی موضوعات از جمله مشاوره امور فرهنگی، خانوادگی، تحصیلی، قضایی و روانشناسی و محدود بودن امکانات و فضای سازمان بنیاد شهید و ایثارگران زرند، افتتاح و بهره برداری از یک مرکز مشاوره ایثارگران و خانواده های شهداء بسیار احساس میشد.


خنجری فرماندار نیز در این مراسم ضمن تسلیت پیشاپیش به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: همانطور که در آیات کلام الله مجید آمده است، نجات یک نفر به منزله نجات یک جامعه می باشد. لذا علی رغم فقدان اینگونه مراکز در شهرستان و بحث مشاوره و روحیه دادن به خانواده های ایثارگران و شهداء، افتتاح و راه اندازی این مرکز مشاوره بسیار ضروری می باشد که بحمدالله با پیگیری های بعمل آمده، امروز این امر محقق گردیده است.


این مرکز با ارائه خدماتی از قبیل مشاوره خانوادگی، تحصیلی، روانشناسی، شغلی، قضایی و... در خدمت خانواده های گرانقدر شهداء و ایثارگران شهرستان زرند می باشد.

انتهای پیام/ی

افتتاح و راه اندازی مرکز مشاوره در زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار