مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر ویژه برنامه‌های انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای این انقلاب عظیم از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با فرماندار اردبیل در صدا و سیمای مرکز استان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه های دهه فجر از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسانه ملی برای اقشار مختلف جامعه تبیین گردد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی دارد، افزود: باید این دستاوردها برای مردم بیان شود تا اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران آگاه شوند.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل از برنامه ریزی برای پخش برنامه هایی به مناسبت انقلاب اسلامی از عملکرد دولت در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه پیش بینی شده در دهه مبارک فجر مسئولان استان در قالب برنامه های ویژه صدا و سیما حضور یافته و اقدامات انجام شده را به اطلاع عموم مردم برسانند.

ملااحمدی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل در راستای شفاف سازی افکار عمومی و اطلاع رسانی در بخش های مختلف پیشگام است و تمام تلاش ما این است که مردم از اقدامات انجام شده در سطح استان باخبر شوند که در این زمینه برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه انقلابیمیز از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می شود که در این برنامه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با حضور انقلابیون و مفاخر استان بیان می گردد.

انتهای پیام/ح

پخش برنامه های دهه فجر از صدا و سیمای اردبیل

برچسب ها: دهه فجر ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.