مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه شاخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از 7 بهمن تا پایان روز 17 بهمن تعیین شده است.

وی افزود: ناشران علاقمند برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران www.icfi.ir به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

قلعه شاخانی افزود: نمایشگاه های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اولویت نمایشگاه کتاب با ناشران استانی است، گفت: یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست اندرکاران فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

گفتنی است؛ نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران کشور و استان 13 تا 18 اسفند به مدت پنج روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج دایر می شود.

انتهای پیام/م

سنندج،میزبان برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.