نصر گفت: محور کرج به تهران به طور کامل پاکسازی و تردد خودروها در این محور در حال انجام است.

محور کرج _تهران پاکسازی شد/  فعالیت ۵ هزار نیرو  در ۱۱ استانداریوش نصر مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه محور کرج به تهران و بلعکس با نمک پاشی به طور کامل تخلیه و بازگشایی شد، اظهار کرد: محور تهران به قم به زودی پاکسازی می‌شود.

وی در ادامه گفت: به دلیل بارش برف و ترافیک در محور تهران - قم، تردد خودروها با کندی انجام می‌شود، البته  عملیات پاکسازی و تخلیه در این مسیر در حال انجام است وبه زودی این محور  بازگشایی می‌شود.

نصر تصریح کرد: سه راهی حسن آباد محور قم به تهران به طور کامل مسدود شده بود که با کمک نیروهای راهداری این محور بازگشایی شد.

معاون سازمان راهداری با تأکید بر اینکه محور هزار بازگشایی شد، افزود: محور کرج به چالوس همچنان مسدود است و تا دو سه ساعت آینده این محور بازگشایی می‌شود.

نصر با بیان اینکه ۵ هزار نیرو و ۲ هزار ۵۰۰ ماشین آلات راهداری در ۱۱ استان مشغول فعالیت هستند، افزود: ۲۶ هزارتن نمک، ۳۰ هزار لیتر محلول یخ زدا در این محورها استفاده شده است.

وی تأکید کرد: هیچ مشکلی از لحاظ دپوی یخ زدگی نداریم و تمام نیروها در حال خدمت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایان گفت: از تمامی هموطنان می خواهیم از تردد غیرضروری خودداری کنند و برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

محور تهران - قم تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار