فدراسیون های فوتبال عربستان و امارات طی بیانیه ای اعلام کردند که حاضر است در خاک قطر به مصاف تیم های باشگاهی این کشور بروند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اجرایی AFC امروز ( شنبه ) در کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را برگزار کرد تا درباره دیدار نمایندگان عربستان و امارات در خاک قطر یا کشور ثالث تصمیم گیری کند و سپس به این نتیجه رسیدند تا دیدار نمایندگان امارات و عربستان با قطر در کشور ثالث برگزار نشود و این 3 کشور از حریفان شان میزبانی کنند.

در جلسه ای که با حضور 18 نفر برگزار شد، 14 نفر به برگزاری بازی در کشور ثالث رای مخالف دادند و 3 نفر هم با این موضوع موافقت کردند و رای یک نفر هم ممتنع بود تا زور قطری ها به 2 کشور دیگر بچربد و بتوانند از عربستانی ها و اماراتی ها میزبانی کنند.

بر همین اساس، فدراسیون های فوتبال عربستان و امارات بیانیه ای صادر کردند و نوشتند: این تصمیم هیئت اجرایی برای برگزاری مسابقات رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا، مربوط به دیدار با نمایندگان قطر است و ارتباطی با تیم های ایرانی ندارد.

همچنین کماکان بازی های نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار می شود و ما هم پذیرفتیم تا در قطر برگزار کنیم البته اگر امنیت ما در این کشور تامین شود.

گفتنی است، دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از 10 بهمن آغاز می شود و تیم های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در صورت صعود، نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

سعودی ها در خاک قطر به مصاف نمایندگان این کشور می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
انشالله پیروزی تیم قهرمانان آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
انشالله پیروزی تیم قهرمانان آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعوود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعوود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
دیپلماسی بیحال ورزشی ماست که باید ضرر بدیم.
آخرین اخبار