هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از هنرمندان در زابل آغاز بکار کرد.

برگزاری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، امام جمعه زابل در این آیین که در حسینیه شهیدین مصلی المهدی (عج) برگزار شدگفت: فلسفه وجودی جشنواره مردمی فیلم عمار شکوفا کردن استعداد‌های بالقوه در جامعه است.


حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل گفت: ورود بسیجی‌ها به جشنواره مردمی فیلم عمار و حیطه‌های مختلف؛ تبلور پرتو افکنی مدرسه فکری رهبر معظم انقلاب است.


وی تصریح کرد: دشمن در مقوله‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ورود کرده است به طوری که در مقابل فعالیت‌های دشمن مهندسی معکوس باید انجام شود.


وی افزود: دشمن با هنر فیلم و سریال ورود کرده و توانسته ضرباتی را وارد کند که باید در این موضوعات استعداد‌های درون کشور شکوفا شود.


وی راه تقابل و چینش سنگر در مقابل دشمن را متناسب با نوع حمله آن عنوان کرد.


دبیر هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان نیز گفت: اکران فیلم‌های داستانی، فیلم مستند و نماهنگ از جمله بسته‌های جشنواره مردمی فیلم عمار است که با توجه به ظرفیت‌های درونی هر شهرستان اکران کننده ارسال می‌شود.


حجت الاسلام کاظم زحمتکش اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های جشنواره مردمی فیلم عمار توجه به شهرستان‌ها و نقاط کمتر دیده شده است به طوری که ستاد اجرایی این جشنواره با تقاضای افراد اکران کننده بسته فیلم‌ها را در اختیار آن‌ها برای اکران قرار می‌دهد.


وی بیان کرد: فیلم‌های این جشنواره در مساجد، هیات ها، مدارس و دیگر نقاط اکران می‌شود.

انتهای پیام/گ

جشنواره مردمی فیلم عمار

برچسب ها: تولیدفیلم ، نقدفیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار