دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا راز قتل مرد ۴۰ ساله نکایی را بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا  گفت: ۱۴ مهر ماه پارسال، مردی به نام م. – م. که به طور مشکوکی در منزل خود فوت کرده بود، بدون اطلاع به پزشکی قانونی دفن شد.

وی افزود: با مراجعه خانواده متوفی در تاریخ ۳ بهمن ماه امسال به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا مبنی بر اینکه فرزندشان به قتل رسید، دستورات قضایی لازم صادر شد.

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: پس از طرح این موضوع، دو نفرازمظنونین که توسط خانواده متوفی معرفی شده بودند با دستور دادستانی و با همکاری پلیس آگاهی به دادستانی احضار و در بازجویی خود اقرار به قتل مقتول کردند.

دادستان عمومی و انقلاب نکا در خصوص جزییات قتل افزود: متهمان به نام س- ت. همسر مقتول به همکاری م- ع. با تزریق هروئین درحالت خواب به مقتول اقدام به قتل م. – م. کرده بودند.

وی گفت: پس از بازجویی از متهمان علت و انگیزه قتل را برقراری رابطه نامشروع عنوان کردند که این رابطه قبل از فوت مقتول بوده است.

حجت الاسلام ملاکریمی افزود: پس از اعتراف متهمان دستورات لازم جهت تشریح صحنه انجام و هر دو متهم به اتهام مشارکت در قتل عمدی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ر

قتل مرد ۴۰ ساله نکایی به دست همسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.