رقابت های قهرمانی وزنه برداری زنجان در رده سنی نونهالان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مسابقات قهرمانی وزنه برداری شهرستان زنجان در رده سنی نونهالان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور بیش از ۲۰ ورزشکار به میزبانی سالن شهید رجایی زنجان برگزار شد .

سرمربی تیم منتخب استان در حاشیه این رویداد ورزشی، ایجاد شور و نشاط میان نونهالان تازه کار را دلیل اصلی برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود : این مسابقات بر اساس اجرای تکنیک های وزنه برداری برگزار و ورزشکاران برتر بر اساس اجرای صحیح تکنیک ها مشخص می شدند .

وی ادامه داد : برای مستعد بودن در يک رشته ورزشی ، مجموعه ای از ويژگی ها و عوامل تاثيرگذارند به عنوان مثال در وزنه برداری علاوه بر اين که قدرت يک عامل مهم است ولی با اين حال ، توانایی اعمال نيروی سريع (توان) و همچنين داشتن دست های کوتاه و پاهای بلند يک مزيت است .

نصرتی به رکوردگیری از نفرات برتر شهرستان زنجان، اشاره کرد و گفت : این مرحله از رکوردگیری با حضور تمامی نفرات برتر زنجان در سالن شهید رجایی جهت شناخت نفرات برتر زنجان برای حضور در رقابت های لیگ استانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد .

سرمربی تیم منتخب استان در رابطه با برگزاری اولین دوره رقابت های لیگ وزنه برداری استان زنجان، یادآور شد : این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم از شهرستان های زنجان ، ابهر و خدابنده در دو مرحله به میزبانی زنجان و خدابنده ۱۳ و ۲۷ بهمن ماه با هدف قرار دادن ورزشکاران در کوران رقابت ها و پشتوانه سازی برگزار خواهد شد .

وی از حضور بانوان زنجانی در رقابت های انتخابی تیم ملی خبر داد، و خاطرنشان کرد : اولین دوره رقابت‌های رکوردگیری بانوان کشور ( انتخابی تیم ملی ) ۱۴ بهمن ماه با حضور ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی تهران در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد که ساناز خادم پیر ، مهدیس وفا و مریم تارع سه بانوی شایسته زنجانی در این مرحله از رکوردگیری حضور خواهند داشت تا با امید و توکل به خدا در مصاف با پولاد سرد موفق باشند .

نصرتی در رابطه با حضور ورزشکار زنجانی در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور،گفت : حسین سلطانی وزنه بردارا شایسته زنجانی در این دوره از رقابت ها در قالب تیم نفت اهواز به روی تخته خواهد رفت. مرحله اول این رقابت‌ها ۸ و ۹ بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد .

سرمربی تیم منتخب استان زنجان از دعوت دو وزنه‌بردار زنجانی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان، پرده برداشت و یادآور شد : امیر عزیزی و حسین سلطانی دو ورزشکار شایسته زنجانی با درخشش در مراحل قبلی اردوها به این مرحله از اردو که در کمپ تیم‌های ملی به مدت یک ماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار خواهد شد راه یافتند .

وی وضعیت فعلی وزنه برداری زنجان را مطلوب عنوان کرد و گفت : با توجه به نتایج اخیر وزنه برداری زنجان این رشته ورزشی فراگیری لازم را در سطح استان داشته و هیئت وزنه برداری استان با توجه به برنامه های بلند مدت خود برای رسیدن به قله های موفقیت و حضور وزنه برداران زنجانی در المپیک با اراده تر از همیشه قدم بر می دارد .

انتهای پیام/ن

وضعیت فعلی وزنه برداری زنجان مطلوب  است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.