مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:انتظار و نیاز‌های جوانان این ضرورت را ایجاب می کند دستگاه‌های اجرایی ستاد ساماندهی جوانان را جدی تر بگیرند.

باید توجه جدی تری به موضوع جوانان صورت گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:در ۹ ماه گذشته وضعیت این ستاد در استان ۲ مرتبه در مرکز استان و ۳۰ مرتبه در شهرستان‌های استان برگزار شده است.

وی با انتقاد از عدم تشکیل کمیته‌های تخصصی هشتگانه در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد:تن‌ها ۲ کمیته هویت بخشی و اوقات فراغت توسط آموزش و پرورش و ورزش و جوانان تشکیل شده است.

حسینی در خصوص وضعیت جوانان استان نیز گفت:بیشترین تعداد جوانان استان کرمانشاه در سن ۲۴ تا ۲۹ قرار دارند و همین امر می‌طلبد توجه جدی تری به موضوع جوانان صورت گیرد.

وی افزود:در حال حاضر در استان ما به ازای هر ۵۰۰۰ نفر ۴۵ صدم درصد سمن وجود دارد که تا پایان برنامه ششم باید به یک سمن برسد در حال حاضر تاسیس ۳۰ سمن جدید در استان در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال مجوز فعالیت را کسب نمایند.

ارسلان حسینی اظهار کرد:مهمترین چالش ما در تاثیرگذاربودن ستاد ساماندهی جوانان فقدان درد مشترک در اعضای ستاد، روزمرگی، کم توجهی به برنامه ها، نقص داده‌های آماری و عدم هماهنگی دستگاهها، جدیدالتاسیس بودن تشکیل وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: نبود اطلاعات رسمی و دقیق در خصوص جوانان استان نیز یکی دیگر از مشکلات است متاسفانه اکثر پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص جوانان نیز دربرگیرنده مشکلات جوانان مرکز است و بومی سایر استان‌ها نیست.

وی در پایان تهیه اطلس اختصاصی وضعیت جوانان استان کرمانشاه تهیه تا به عنوان یک مرجع مورد استناد برای برنامه ریزی‌ها باشد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.