رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در پی حادثه‌ای که برای ناوشکن دماوند به وجود آمد، بیشتر بدنه این ناوشکن آسیب دیده و در حال انتقال آن به کارخانجات تعمیراتی هستیم.

بیشتر بدنه ناوشکن دماوند آسیب دیده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار  امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حادثه ناگواری که چندی پیش برای ناوشکن دماوند بوجود آمد، اظهار کرد: به دلیل شرایط طوفانی دریای شمال ناوشکن دماوند از کنترل خارج شد و به موج شکن برخورد کرد و در حال حاضر نیرو‌های مربوطه در مرحله رهاسازی و ارسال آن به رده تعمیراتی هستند.

وی با بیان اینکه تا ناوشکن به رده تعمیراتی نیامده است و تمام سطوح آن از انتها تا ارتفاع مورد ارزیابی قرار نگیرد نمی‌توان برآوردی از هزینه‌های احتمالی عنوان کرد، افزود: در حال حاضر اخبار منتشر شده براساس مشاهده‌های غواصان بوده و قطعاً پس از ارسال ناوشکن به مجموعه تعمیراتی، سازمان صنایع دریایی جهت تعمیرات ورود پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ناوشکن دماوند فعلاً در فاز جابه‌جایی قرار دارد، آسیب‌ها تا حدودی جدی مشاهده شده و بیشتر بدنه این ناوشکن صدمه دیده است.

گفتنی است حدود ۲ هفته پیش ناوشکن دماوند با موج شکنی در دریای شمال برخورد و دچار آسیب جدی شد که در این حادثه تکاوران «بیژن زارع» و «امیر باصره» به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، ناوشکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
درود بر امیر دریادار امیر رستگاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
ناوشکن دماوند کجا بوده مگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
چقدر آسیب دیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
روح شهیدان بیژن زارع و امیر باصره شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
برای چی اسیب دیده مگه چی شده
آخرین اخبار