دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از عملکرد کونگ فو کرمان در حوزه بانوان گفت: حضور یک مربی و یک بازیکن از استان کرمان در تیم ملی نشان از عملکرد رو به رشد ورزش کونگ فو کرمان در حوزه بانوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عزت الله ابراهیمی در مجمع انتخاباتی رییس هیئت کونگ فو استان کرمان با تقدیر و تشکر از اداره کل ورزش و جوانان در بُعد برگزاری مجامع اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که الحق والانصاف با سختی هایی که در مسیر دارند، کارهای بزرگی انجام داده اند و در لابلای این کارها، مجامع را نیز برگزار می کنند که جا دارد در همین جا از زحمات این دوستان تقدیر و تشکر کنم.

وی با اعلام اینکه به اعتقاد من انتخابات خوبی بود اما جای گفتن چند نکته را خالی می گذارد، خطاب به همتی، رییس جدید هیئت بیان داشت: 9 رأی از 14 رأی یعنی اینکه علی رغم اینکه پیروزید اما نشان می دهد فریادهایی زیر این خاکستر وجود دارد.

ابراهیمی افزود: باید به داد این فریادها برسید، آنها را ببینید، با آنها صحبت کنید و با شنیدن مشکلاتشان به دادشان برسید.

وی با ارائه ی توصیه هایی به رییس جدید هیئت تصریح کرد: این توصیه ها در واقع یک پیش آگاهی است تا بواسطه ی آن بتوانید در هیئت موفق عمل کنید.

ابراهیمی یادآور شد: اعتقاد دارم در هیئت ها باید اشخاصی که می توانند با قدرت در تمام ابعاد حرکت کنند حضور پیدا کنند.

وی گفت: در این سالها آقای همتی به عنوان دبیر، هیئت را چرخانده اند، نمی خواهم بگویم نتایجش عالی بوده است، اما باید گفت نتایج خوبی به ویژه در حوزه ورزش بانوان گرفته است بطوری که، هم مربی تیم ملی فدراسیون در مسابقات آسیایی خانم عباسپور از کرمان بودند و تیم را خوب هدایت کردند و هم زند اقطایی نماینده ملی پوش در حوزه بانوان حرکت های خوبی داشتند.

ابراهیمی تأکید کرد: بخش آقایان هم باید در این مسیر گام بردارد تا شاهد موفقیت های این عزیزان هم باشیم.

وی بها دادن به هیئت ها، حضور پیدا کردن در شهرستان ها، جلسات مرتب با دبیر، نایب رئیس و  بازرس و برنامه ریزی برای آنها، دیدار با قهرمانان، پیشکسوتان و شنیدن مشکلات هیئت ها، تعریف منابع مالی برای هیئت، تصویب کردن بودجه ی هیئت در مجمع، پیدا کردن اسپانسرو گذاشتن افرادی با تمکین مالی در رأس هیئت رئیسه را از مهمترین وظایف رئیس جدید هیئت عنوان کرد و گفت: چیزی که امروز می تواند شما را نجات دهد،  این است که بتوانید موانع مالی پش رویتان را بردارید که برای اینکار به یک پتانسیل قوی احتیاج دارید، برای اینکار می توانید کسانی که در حوزه اقتصادی فعالیت دارند، کسانی که تمکین و رفاه مالی دارند و وصل به منابع مالی هستند، را به هیئت رئیسه بیاورید و از آنها کمک بگیرید.

ابراهیمی ورزش را  نزدیک شدن انسان ها به یکدیگر دانست و افزود: برای حرکت در مسیر ورزش باید ابتدا دل ها را به هم نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه اخلاق‌محوری باید در دستور کار هیئت های ورزشی قرار گیرد، تصریح کرد: مهر و محبت، دوستی، یکدلی و اتحاد، اگر در ورزش نباشد، هرگز نمی توانیم نتیجه ی لازم را بگیریم.

ابراهیمی، ورود به حوزه ی فرهنگی، آموزش و گسترش ورزش کونگ فو در بین مردم را از اولویت های کاری هیئت های استان ها عنوان کرد و یادآور شد: تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآنی ورزشکاران، محافل شهدا با حضور ورزشکاران و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه ی ورزشکاران می تواند نمونه هایی از کارهای فرهنگی باشد که باید در این حوزه کار شود.

وی به توطئه های هفته های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این توطئه نشان داد دست بیگانه گان پشت پرده است و تا زمانی که نتوانیم فرهنگ اعتراض را از اغتشان تفکیک کنیم و در این عرصه فرهنگ سازی نشود این مشکلات بوجود می آید.

ابراهیمی حوزه آموزش را اولویت بعدی فدراسیون کونگ فو عنوان کرد و افزود: آموزش باید در تمام رده های سنی بویژه در نونهالان و نوجوانان انجام شود، چرا که ورزش پایدار در گرو کار کردن در حوزه ی نونهالان و نوجوانان است و اگر روی اینها سرمایه گذاری نکنید آینده و افق ورزش شما دچار مشکل خواهد شد.

وی با تأکید بر برگزاری دوره های مربیگری، داوری، مدیریت ورزش، کارگاه های علمی، آموزشی و ... تصریح کرد: این آموزش ها باید تا شهرستان ها هم گسترش پیدا کند.

ابراهیمی یادآور شد: هیئت ها باید علاوه بر ارسال عملکرد خود به فدراسیون، آموزش را هم در حیطه مدیریتی، هم علمی و هم حوزه ی دانش افزایی انجام دهند.

 وی با اعلام اینکه 11 فدراسیون زیر نظر همگانی هستند و رسالت ما در بین 52 فدراسیون وزارتخانه این است که رشته های ایرانی را توسعه دهیم، افزود: باید خانواده ها را در این ورزش درگیر کنیم، چرا که ازدامن این ورزش همگانی می توان قهرمانی را بیرون آورد و از همگانی به قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت کونگ فو استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار