نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جاده آورزمان با تلاش بسیار ردیف ملی گرفتیم اما روند اجرای این پروژه طولانی و کام مردم تلخ شد.

پروژه‌های نیمه‌کاره و طولانی شدن روند اجرای آنها کام مردم را تلخ می‌کند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسن بهرام‌نیا،نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه پیگیری راه‌های نهاوند اظهار داشت: تفاوت نهاوند با شهرهای اطراف بسیار زیاد است اما ما تمام تلاش خود رادر راستای توسعه شهرستان به‌کار می‌گیریم.

وی افزود: برای جاده آورزمان با تلاش بسیار ردیف ملی گرفتیم اما روند اجرای این پروژه طولانی و کام مردم تلخ شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌های بسیار توانستیم چند پروژه ملی برای شهرستان مصوب کنیم اما با توجه به اعتبارات تاکنون این پروژه‌ها اجرایی نشده است و کارهای شهرستان پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان نهاوند افزود: چرا پروژه‌های جاده آورزمان، سه راهی شعبان، جاده دهفول و برزول نیمه‌کاره رها شده‌اند؟

بهرام‌نیا با بیان اینکه این گونه کار کردن بازی دادن مردم است، عنوان کرد: این امر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها نیز با وجود اعتبار منتظر تخصیص زمین هستند، ابراز داشت: برای فروشگاه اتکا وزیر را آوردیم پیگیری چندماهه صورت گرفت اما هنوز زمین به ما معرفی نشده است.

انتهای پیام/خ

پروژه‌های نیمه‌کاره و طولانی شدن روند اجرای آنها کام مردم را تلخ می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من بیاد حداقل درختکاری رو در تمام نهاوند ترویج بدیم ویه طبیعت بکری جایگزین صنعت. کارخونه سازی کنیم.