برخورداری گفت:مهدی زاده روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به دیدار صدرالدین سایماتوف ازبکستانی کاراته کای تند و تیز و چیره دست و نفر اول رنکینگ وزن منهای ۶۰ کیلو گرم جهان می‌رود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علیرضابرخورداری، رئیس هیئت کاراته استان قم، اظهار داشت:مرحله اول لیگ جهانی ۲۰۱۸ کاراته پاریس در سال جدید میلادی در فرانسه در حال برگزاری است که استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان در این پیکارها ۲ نماینده دارد که البته هیچ یک موفق به کسب طلا نشده‌اند.

وی افزود: امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم در وزن ۶۰- کیلوگرم با شکست در دور چهارم این مسابقات و با توجه به برتری رقیبش در نیمه نهایی اکنون در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز شانس دارد و روز یکشنبه برای مدال برنز به دیدار صدرالدین سایماتوف ازبکستانی کاراته کای تند و تیز و چیره دست و نفر اول رنکینگ وزن منهای ۶۰ کیلو گرم جهان می‌رود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات مهدی زاده در دور اول ۸ بر صفر لوکا رونر از سوییس را شکست داد و در دومین دور در مصاف با گو جو یونگ از کره جنوبی ۲ بر یک به برتری رسید و در دور سوم ۴ بر ۳ برابر کوزاکی یوگو از ژاپن پیروز از میدان خارج شد.

برخورداری بیان داشت: مهدی‌زاده در دور چهارم غافلگیر شد و ۸ بر صفر برابر دارخان اسدیلف از قزاقستان شکست خورد و پس از این که این کاراته کای قزاق به فینال رسید مهدی زاده در شانس مجدد، یوگنی پلاخوتین از روسیه را ۴ بر یک شکست داد و حالا فرصت کسب برنز این مسابقات را دارد.

وی عنوان کرد:دیگر نماینده کاراته قم سعید علیپور در وزن ۶۷- کیلوگرم بود که در دور اول ۸ بر ۲ برابر دیمیتار لیوسکی از مقدونیه به پیروزی رسید و در دور دوم در دیدار برابر جس روسیلو از بلژیک ۲ بر یک برنده شد اما در دیدار سوم برابر مارسل تادیسی از مجارستان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: با شکست مارسل تادیسی مجارستانی از حریف ایتالیایی، سعید علیپور از حضور در جدول شانس مجدد بازماند و نتوانست در این مرحله لیگ جهانی مدالی کسب کند.

انتهای پیام/ح

امیر مهدی‌زاده از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار