وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود بررسی لایحه تفکیک ورزش از جوانان در مجلس، فعالیت های جوانان متوقف نشده و ساماندهی سمن ها با قوت ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه نخستین همایش مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان که در شیراز برگزار شد، گفت: هر هفته نشست هایی با سازمان های مردم نهاد و همچنین ١٨ استان داشته ایم و ایده ها و نقطه نظرات سمن ها را شنیده ایم؛ که این مسئله موجب شده است بدون واسطه از پیشنهاد و نظرات جوانان مطلع شویم.

وی اضافه کرد: معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با انرژی و انگیزه  زیادی کار جوانان را دنبال می کند و این نشست ها با سمن ها را به صورت مستمر ادامه خواهیم داد و مرحله به مرحله به سمت و سوی ساماندهی جوانان می رویم.

وزیر ورزش با بنیان اینکه دولت برای تفکیک بخش جوانان از ورزش لایحه ای تقدیم مجلس کرده است اضافه کرد: رایزنی های ما هم ادامه دارد و با قدرت بحث ساماندهی سمن ها را در کشور و همچنین گسترش خانه های جوان را در استان ها و شهرها ادامه می دهیم.

 وی در ادامه گفت: با تلاش دولت، سقف وام ازدواج که سه میلیون بود در ابتدای سال ٩٥ به ١٠ و امروز به ١٥ میلیون رسید.

سلطانی فر اضافه کرد: آینده ایران روشن است و مشاوران امور توسعه در دنیا ۲ سال قبل گزارشی از ظرفیت های اقتصادی ایران ارائه دادند و پیش بینی کردند که کشور ایران هزار میلیارد دلار ظرفیت ارزش افزوده در تولید ناخالص ملی دارد و می تواند ٩ میلیون شغل برای جوانان ایجاد کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر ورزش در شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.