سربازان گمنام امام زمان (عج) طی دو عملیات مجزا با متلاشی کردن ۲ باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر شب شومی را برای سوداگران مرگ رقم زدند.

شبی شوم برای قاچاقچیان در جنوب استان کرمان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان قلعه گنج سجاد افشارمنش در این زمینه گفت: طی این دو عملیات ۶۴۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مقادیر زیادی مهمات و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.


سجاد افشارمنش گفت: در یک درگیری مسلحانه در حوالی روستای پلگی شهرستان قلعه گنج با یک باند قاچاق مسلحانه مقدار ۲۴۲ کیلو مواد مخدر و یکدستگاه خودرو کشف و ضبط گردید.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان قلعه گنج افزود: طی عملیات دیگری در محل دپوی مواد مخدر در حاشیه شوره جازموریان میزان ۳۸۲ کیلوگرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و مقادیری مهمات کشف و ضبط گردید.


سجاد افشارمنش ضمن بر شمردن تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت و ارامش در جنوب استان کرمان افزود :با درایت و اشرافیت این عزیزان به منطقه و رصد تمامی تحرکات حوزه جنوب استان کرمان به جهنمی برای سوداگران مرگ‌ تبدیل شده است.


انتهای پیام/س

 

متلاشی کردن ۲ باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار