معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 700 آموزشگاه این استان خبر داد.

طرح مدارس مروج سلامت در 700 آموزشگاه استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جعفری،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که طرح مدارس مروج سلامت یک طرح کشوری و بین المللی است گفت: این طرح یک برنامه مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان آموزش و پرورش است که از سال 89 به صورت آزمایشی در 18 مدرسه استان آغاز شده است.

  وی تصریح کرد: امسال 700 آموزشگاه از 2500 آموزشگاه استان همدان در طرح مدارس مروج سلامت شرکت دارند.

 عبدالله جعفری با تأکید بر این که رویکرد مدارس مروج سلامت توانمندسازی است اظهار داشت: مدار مروج سلامت به دنبال استقرار نظامی برای ارتقای سلامت در مدارس است که مشارکت اولیاء و معلمان و دانش‌آموزان را می‌طلبد.

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان افزود: سال گذشته 133 آموزشگاه استان در اجرای طرح مروج سلامت 5 ستاره، 185 مدرسه 4 ستاره و 121 مدرسه 3 ستاره شدند.

  وی با بیان این که مدارس مروج سلامت رتبه بندی می‌شوند بیان کرد: طرح مدارس مروج سلامت در 8 آیتم به دنبال فراهم کردن امکانات است و ارزیابی و ممیزی این مدارس نشان دهنده پیشرفت مدارس در زمینه ارتقای سلامت است به‌طوری که اگر مدرسه‌ای در این 8 آیتم رتبه لازم را کسب کند ستاره کسب می‌کند.

انتهای پیام/ ش

در 700 آموزشگاه استان همدان طرح مدارس مروج سلامت اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.