براساس اطلاعات هواشناسی امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی،بارش برف و باران در شمال غرب، استان‌های شمالی و جنوب رشته کوه البرز، پیش‌بینی می‌شود.

شروع بارش برف و باران در پایتخت و برخی شهرها از امروز/سرمای زیر صفر درجه در 11 استان + جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش برف و باران در شمال غرب، غرب، استان‌های شمالی، استان‌های واقع در جنوب رشته کوه البرز ادامه می‌یابد و به مناطقی از مرکز، جنوب غرب و در انتهای وقت بارش پراکنده به شمال شرق کشور خواهد رسید و وزش باد شدید در این روز در مناطق شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه از میزان بارش در شمال غرب کاسته شده و در جنوب غرب خاتمه می یابد و گستره بارش به شرق کشور کشیده خواهد شد و خلیج فارس از اواخر وقت به سبب وزش باد شدید متلاطم و طوفانی خواهد بود.

درابتدای روز دوشنبه بارش های خفیف و پراکنده و نیمه شرقی کشور انتظار می رود که به تدریج تا بعد از ظهر آسمان در این مناطق نیز صاف خواهد شد.

همچنین افت محسوس دما از روز جمعه تا دوشنبه در کشور پیش بینی می شود که به سبب کاهش دما در روز شنبه بارش غالبا به شکل برف خواهد بود و انتظار می رود توده هوای سرد تا سه شنبه هفته آینده در کشور ماندگار باشد.

از روز شنبه تا اواخر یکشنبه در برخی مناطق به خصوص جاده کوهستانی شمال، شمال غرب و دامنه های البرز بارش برف همراه با وزش باد موجب کولاک و کاهش دید خواهد شد.

/

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 7 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار