نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی عصر امروز(جمعه) با حضور محمدرضا ساکت(دبیر کل فدراسیون فوتبال) غلامحسین زمان آبادی(مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال) مهدی محمد نبی(رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ) هنرمندانی مانند بهاره رهنما، مهدی امینی خواه، عادل بزدوده برگزار شد.

قرار است عواید حاصل از این‌نمایشگاه به کودکان مبتلا به بیماری های نادر تعلق گیرد.

جمشید مشایخی و علی دایی ۲ اسطوره فوتبال و هنر ایران حامی معنوی این مراسم هستند.

 ساکت در این مراسم اظهار داشت: به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتبال از حاضران در این مراسم به ویژه هنرمندان تشکر می کنم. ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فوتبال به عنوان جذاب ترین رشته ورزشی چشم‌ میلیاردها از نفر مردم دنیا را به خود خیره کرده است و کار ارزشمند هنرمندانمان سبب شده است تا دریچه دیگری از ارتباط هنر و ورزش را شاهد باشیم.

قهرمانان ورزشی در حوادث تلخ همراه مردم هستند و این امری است که در اساسنامه فیفا و تمام فدراسیون های ورزشی ثبت شده است. فوتبالیست ها هم وظیفه دارند در این اقدام های خیر شرکت کنند.

بهمن برای ایرانی ها بهار موسیقی، سینما و تئاتر است و ما هم خوشحالیم که می توانیم در آن سهم کوچکی داشته باشیم. هدف نهایی جام جهانی نزدیکی تمام ملتها است و موضوع توجه به کودکان و بیماری های نادر هم باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

عکس هایی از کودکان منقش به پرچم تیم های حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل در این سالن وجود دارد که نشان می دهد صلح حرف اول را می زند و امیدوارم صلح را به همه جا معرفی کنیم.

برگزاری نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی + عکس

برگزاری نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی + عکس

برگزاری نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی + عکس

انتهای پیام/

نمایشگاه صلح، کودک و جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار