شهردار منطقه یک گفت: برای توسعه فضاهای عمومی و ارتقاء سرانه های خدماتی، آماده جلب مشارکت های شهروندان در اجرای پروژه های شهری هستیم.

لزوم مشارکت شهروندان در توسعه فضاهای عمومی شهربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حبیب الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محلی اظهار داشت: ما آماده پذیرش مشارکت مردم در اجرای پروژه های شهری هستیم تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم امکانات شهری را برای زندگی بهتر شهروندان ارتقا دهیم.

وی گفت: ساخت بوستان ها، پارکینگ های طبقاتی، پل های مکانیزه و غیره همه در راستای ارتقاء سرانه های خدماتی و برای استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهری احداث می شود و مشارکت شهروندان در پیشبرد این پروژه ها موثر است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: همیشه در اجرای پروژه های شهری ، پیوست های اجتماعی و توجه به نظرات و خواسته های شهروندان در تهیه و اجرای طرح ها مد نظر قرار می گیرد و باید در اجرای پروژه ها نیز سرمایه های مردمی را به سمت مشارکت در پروژه ها جذب کنیم و با سرمایه گذاری آنها به طوری که توجیه اقتصادی برایشان داشته باشدبرای ارتقاء کیفیت زندگیشان استفاده کنیم.

تاجیک اسماعیلی مشارکت در ساخت پارکینگ های طبقاتی را از جمله طرح هایی دانست که می توان با مشارکت شهروندان ساخت آنها را افزایش داد تا مشکل ترافیک منطقه ساماندهی یابد.

وی گفت: به دلیل عدم توجیه اقتصادی احداث پارکینگ های طبقاتی با احداث طبقات تجاری، تالار وغیره همراه است که متاسفانه این پارکینگ های احداث شده فقط کفاف استفاده کنندگان طبقات تجاری را می دهد و از ترافیک منطقه نمی کاهد برای همین باید احداث پارکینگ تنها با همان کاربری و بدون فعالیت های جانبی دیگر ساخته شود .

انتهای پیام/

اهمیت مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار