توقف فعالیت ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه ،بهمن ماه سال 92 درمیدان مصلی این شهر نصب شده بود و دوماهی است به خاطر اعتراض مغازه داران این میدان جمع آوری و به انبار انتقال یافته است .

توقف فعالیت ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به گفته مغازه داران میدان مصلی ، این ایستگاه درمیدان به محلی برای جمع شدن زباله و افراد ولگرد شده بود .


برخی از شهروندان مراغه ای خواستار راه اندازی دوباره آن هستند و جمع آوری این استگاه را که برای آن 6 میلیارد ریال اعتبارهزینه شده حیف و میل بیت المال می دانند .


آنان راه اندازی دوباره ایستگاه سنجش آلودگی هوا را ضروری میدانند تا از آن برای اطلاع از آلودگی و ذرات معلق در هوای شهر مراغه مطلع شوند .


 پورصادق معاون خدمات شهری شهرداری مراغه اعلام کرد : این ایستگاه در داخل محوطه پارک میدان راه آهن مراغه نصب و راه اندازی می شود.


وی گفت : تجهیزات این ایستگاه که به محلی مناسب انتقال یافته بود ، دیروز و پس از پیگیری ها به میدان راه آهن و محل جدیدش انتقال یافت .


وی ، در پاسخ به این سوال که آیا داخل پارک می تواند محل مناسبی برای ادامه فعالیت این ایستگاه باشد گفت : این محل با نظر اداره حفاظت محیط زیست انتخاب شده است .


ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه سال 90 درمیدان مصلی این شهر نصب شده و درزمان نصب اولیه دوسال کار نمی کرد و با پیگیری خبرنگار ما در این شهرستان سوم بهمن 92 راه اندازی شد و به بهره برداری رسید .

 

انتهای پیام/خ

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه

برچسب ها: آلودگی هوا ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.