مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:ایجاد امید و نشاط در جامعه در کنار بیان و پیگیری واقعیات و مشکلات مردم جزو اهداف اصلی رسانه ملی و استانی است.

در حال حاضر بهترین جهاد در جامعه جلب رضایت مردم وحل مشکلات آنان است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در نشستی صمیمی با شهردار و مدیران شهرداری زنجان با بیان اینکه  این جلسات و همفکری ها می تواند نقش بسزایی در توسعه ومدیریت شهری داشته باشد گفت: رسانه استانی تلاش می کند هم افزایی خوبی با شهرداری داشته باشد

 صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بهترین جهاد در جامعه جلب رضایت مردم وحل مشکلات آنان است افزود: در حالی که معاندان نظام در فضای مجازی  ساختارهای رسمی نظام اسلامی را زیر سوال می برند ، بهترین خدمت این است که هر مسول بتواند با عملکرد خود مردم را نسبت به نظام اسلامی وحاکمیت خوش بین کند.

وی با اشاره به سختیها و تنگناهای موجود در حوزه مدیریت شهری گفت : حوزه کاری رسانه ها بالاخص صداوسیما و مجموعه شهرداری ارتباط تنگاتنگی با هم داشته و دارد چراکه مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادنی شهرها داشته باشد .

مدیرکل صداوسیما در ادامه گفت : یکی از مهمترین اقداماتی که رسانه استانی و شهرداری باید در کنار هم به آن توجه ویژه ای داشته باشند ، موضوع جلب اعتماد عمومی به شهرداری است که در صورت تحقق این هدف ، مردم ضمن تحمل کاستی های موجود ، همراه و همیار شهرداری در توسعه و آبادنی شهر ، خواهند بود .

 صفری ایجاد امید و نشاط در جامعه در کنار بیان و پیگیری واقعیات و مشکلات مردم را جزء اهداف اصلی رسانه ملی و استانی عنوان و اظهار کرد : پیگیری مطالبات به حق مردم به دور از سیاه نمایی یکی از مهمترین اولویتهای رسانه استانی است .

 شهردار زنجان هم در این نشست با قدردانی از حمایتهای رسانه استانی از مجموعه شهرداری گفت : تعامل خوب و سازنده صداوسیما و شهرداری می تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگی ، عمران و آبادانی شهری داشته باشد .

معصومی لزوم توجه بیشتر به امر فرهنگ سازی در بحث شهرنشینی و تبیین بحث اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم را یادآور شد و افزود : امروز با توجه به گسترش روزافزون اقبال عمومی به زندگی شهری ، ترویج الگوهای مناسب زندگی شهری و شهرنشینی از الزامات است که در این راه باید با افزایش تعاملات فیمابین قدمهای بزرگی را برداریم .

وی سپس از چندین طرح عمرانی جدید مطالعه شده و در دست اجرای شهر زنجان هم خبر داد و افزود: تقاطع های میدان جهاد، میدان ارتش ، مدرس ، گلشهر و میدان شیلات زنجان طرح هایی هستند که برای کاهش ترافیک و روان تر شدن عبور ومرور در حال مطالعه هستند.

گفتنی است: جمع آوری زباله ها وپسماندهای شهری ، طرح سبزه میدان ،طرح های سرمایه گذاری ، ناوگان حمل ونقل عمومی و اتمام طرح های نیمه تمام  زنجان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست صمیمی مورد برسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

نشست صمیمی مدیرکل صداوسیمای استان با شهردار و مدیران مجموعه شهرداری زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.