معاون امور مجلس و استان‌های وزارت آموزش‌وپرورش با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش تنها مسئول و متولی تربیت دانش‌آموزان در کشور نیست، گفت: همه دستگاه‌ها درزمینهٔ تربیت نسل آینده سهیم و مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ یوسف نجفی معاون امور مجلس و استان‌های وزارت آموزش‌وپرورش در یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش‌وپرورش در تربیت نسل آینده، گفت: در حال حاضر فضای حاکم بر دنیا فضایی چند فرهنگی است و در همین راستا اقتضائات عصر حاضر باید شناخته شود و نباید از فضای مجازی و شبکه‌های مجازی غافل بود؛ بنابراین برای تربیت هر چه بهتر نسل آینده نیازمند معلمانی شایسته در جامعه هستیم.

وی افزود: اگر دیروز صحبت از تربیت شهروند ملی بود، امروز صحبت از تربیت شهروند جهانی است و باید بتوانیم دانش‌آموزانی تربیت کنیم که بتوانند به چنین جهانی ورود پیدا کرده و کمترین آسیب‌ها را متحمل شوند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها درزمینهٔ تربیت نسل آینده سهیم و مسئول هستند؛ لذا سهم و نقش هر نهاد و دستگاه باید مشخص شود.

نجفی بابیان اینکه نمایندگان استان بهترین همکاری را با وزارت آموزش‌وپرورش در مجلس داشته‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد نیز در طول چند سال اخیر مسئولیت خود از مدیران موفق کشوری بوده و همچنین در طول مدیریتی خود نقش مهمی در تعیین استراتژی‌های آموزش‌وپرورش داشته است.

نجفی افزود: اگر به دنبال این هستیم که آینده کشور آینده‌ای باشد که ما را تبدیل به ملت شماره یک جهان کند، بایستی از آموزش و پروش شروع کرده و کمک بگیریم چرا که این نهاد نقش بسیار تاثیرگذار در تربیت نسل آینده دارد.

انتهای پیام/ ا

مراسم تودیع ومعارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار