امام جماعت روستای بابان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) و آغاز دهه مبارک فجر در تاریخ یازدهم بهمن ماه، پنجمین یادواره شهدای روستای بابان برگزار می شود .

پنجمین یادواره شهدای روستای بابان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علیرضا رسولی با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از رسالت های جامعه انقلابی است و نسل جوان امروز بیش از گذشته نیازمند آشنایی با راه و روش شهداست.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی، نسل جوان را نشانه گرفته اند، تا آنان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند، اما برگزاری یادواره‌های شهدا بخشی از این تهاجم را خنثی خواهد کرد.

رسولی با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در طول تاریخ، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست و ما باید، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را سرلوحه کار خود قرار ‌دهیم.

وی ادامه داد: مردم روستای بابان مردمی ولایت مدار، انقلابی و مهمان نواز هستند که در بسیاری از عرصه های نظام جمهوری اسلامی ایران مانند انتخابات، راهپیمایی ها و نمازهای باشکوه جمعه حضور فعال و چشمگیری داشته و دارند.

رئیس برگزاری ستاد یادواره شهدای روستای بابان اظهار داشت: افتخارات و کارنامه ی درخشان مردم این روستا در راه دفاع از میهن اسلامی و مبارزه با دشمن بعثی و تقدیم ده شهید گلگون کفن، ده ها جانباز و رزمنده وایثارگر نمونه بارز این حضور بوده است.

وی افزود: مردم این روستا همواره با حضور پرشور خود در برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا ثابت کرده‌اند که قدردان فداکاری‌ و رشادت‌های شهدا هستند.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری یادواره شهدای روستای بابان

برچسب ها: جانبازان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.