رئیس فدراسیون کشتی گفت: استقبال خوبی از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در بندر ماهشهر صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی گفت: امسال نخستین سالی است که فدراسیون جهانی کشتی رنکینگ سیستم را در رقابت‌های بین‌المللی آزمایش می‌کند. جام جهان پهلوان تختی در بندر ماهشهر نیز یکی از چهار تورنمنتی است که در رنکینگ سیستم فدراسیون جهانی کشتی قرار گرفته است.

وی افزود: این نخستین تورنمنت است که در سال 2018 در رنکینگ سیستم در حال برگزاری است و خوشبختانه استقبال خوبی نیز توسط قهرمانان کشتی جهان از آن صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشورمان نیز کشتی‌گیران جوان و در عین حال باتجربه‌ای در این رقابت‌ها حضور دارند و به لحاظ کیفی نیز فکر می‌کنم سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته است.

خادم از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد در تبریز خبر داد و افزود: در رقابت‌های آتی کشتی آزاد که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد شرایط کمی و کیفی را ارزیابی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم همچون رشته فرنگی بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/د

رقابت کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.