رئیس سازمان دانش آموزی کشور گفت: ۱۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر از ابتدایی تا متوسطه دوم عضو سازمان دانش آموزی خراسان رضوی هستند و این استان جزو استان‌های پیشگام در تربیت اجتماعی و دینی جوانان و نوجوانان نخبه کشور است.

خراسان رضوی پیشگام در تربیت اجتماعی و دینی جوانان و نوجوانان نخبه کشور  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا کاظمی در همایش روسای سازمان‌های دانش آموزی سراسر کشور گفت: بیش از ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار دانش آموز دختر و پسر در همه مقاطع تحصیلی عضو سازمان دانش‌های آموزی و تشکیلات پیشتازان در سراسر کشور هستند با ۷۵۰ چالش شناخته شده درگیر هستیم که نهاد‌هایی همچون سازمان دانش آموزی می‌توانند نقش مهمی در برطرف شدن آن‌ها داشته باشند.


وی افزود: سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی و غیر دولتی با هویت مستقل است که در انجام فعالیت‌های تربیتی وفرهنگی هیچ تداخلی با سایر سازمان‌های همسوی خود ندارد وبا این وجود این سازمان به فعالیت‌های تربیتی دانش آموزان بویژه در حوزه رسانه و اطلاع رسانی نظر ویژه‌ای دارد.

نخستین گردهمایی روسای سازمان‌های دانش آموزی کشور با حضور معاونان و مدیران سازمان‌های دانش آموزی سراسر کشور تا ۶ بهمن در سالن کانون فرهنگی تربیتی فارابی مشهد مقدس ادامه دارد.

انتهای پیام//ز. ج

 
نخستین گردهمایی روسای سازمان‌های دانش آموزی کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
نخبه ی بیکار مث زنبور بی عسله.
آخرین اخبار