عضو کمیسیون قضائی مجلس گفت:همه مردم خواستار مبارزه با فساد هستند و باید تضاد و شکاف طبقاتی موجود از بین برود.

همه مردم خواستار مبارزه با فساد هستند/ مسئولین باید اموال نامشروع را بازگردانندبه گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دهقانی نقندر نماینده مجلس و عضو کمیسیون قضائی مجلس در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به گفته امام خمینی (ره) کسانی که پای این نظام می‌ایستند از طبقات پایین و متوسط جامعه خواهند بود و اگر افراد اشرافی بر روی کار بیایند کشور از دست می‌رود.

وی بیان کرد: اتفاقات روز‌های اخیر مربوط به مشکلات اقتصادی مردم بود و موسسات مالی غیر مجازی از مهم‌ترین دلایل اعتراض مردم نسبت به شرایط پیش آمده بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود در حالیکه در وضعیت کنونی ما نه تنها به هدف خود نرسیده ایم بلکه برخی افراد اشرافی انقلاب را از مسیر خود منحرف کردند و در پی آن دیگر روحیه مردمی و پاسخگویی را از دست داده اند.

نماینده مجلس گفت: برخی راه حل می‌دهند که باید اصلاحات صورت بگیرد در حالیکه همین اعتراضات نتیجه اصلاحاتی است که انجام شده است.

دهقانی نقندر افزود: نباید واقعیت را انکار کنیم و باید بدانیم که معترضین مردم واقعی از طبقات پایین جامعه بودند، همه مردم خواستار مبارزه با فساد هستند و باید تضاد و شکاف طبقاتی موجود از بین برود.

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی با مسئولان احساس یکرنگی نمی‌کنند، ادامه داد: طبق اصل ٤٩ و ١٤٢ قانون اساسی باید اموال نامشروع بازگردد و مسئولین باید اموال خود را شفاف سازی کنند، اما نسبت به این امر مقاومت صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون قضائی مجلس تاکید کرد: در شرایط کنونی تعارض منافع مهم‌ترین مشکل کشور است و هرکس به دنبال منافع خود است. مسئولین باید اموال نامشروع را به مردم بازگردانند و وحدت باید به حق باشد، نباید بر روی برخی مسائل چشم پوشی کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
بله واقعا درسته
آخرین اخبار