مدیر کل صدای و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تولید و پخش ده‌ها ساعت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در دهه مبارکه فجر امسال از شبکه دنا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ یوسف افشارنیا گفت: صدا و سیمای استان هم در بخش صدا و هم در بخش سیما با تولید برنامه‌های متنوع در موضوعات فیلم، مستند، میز گرد ، برنامه‌های متنوع و شاد رادیویی و تلویزیونی به استقبال دهه فجر می‌رود.


وی تولید ده‌ها مستند در بخش‌های مختلف از جمله معرفی شخصیت‌های تاثیر گذار استان در پیروزی انقلاب و توسعه استان در چهل ساله شدن انقلاب را از جمله برنامه‌های تولید شده و آماده پخش در دهه فجر بیان کرد و افزود: تلاش می‌شود با برنامه ریزی‌های انجام شده همه برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها نیز با پوشش مناسب از صدا و سیمای استان پخش شود.


هاشمی نسب معاون سیمای استانی دنا هم گفت: سیمای استان امسال در دو بخش برنامه‌های دهه فجر و برنامه‌های آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب که تادهه فجر سال ۹۷ ادامه دارد برنامه تولید و پخش می‌کند.


بیاتی معاون صدای شبکه استانی دنا نیز گفت: در دهه فجر امسال به فراخور همه مخاطبان از جمله کودک و نوجوان، جوان و خانواده برنامه‌هایی در زمینه‌ شاخص‌های انقلاب و نقش مردم استان در پیروزی انقلاب در رادیو تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/د

آمادگی صدا و سیما برای پوشش دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.