سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: سعی داریم فردا یک بازی فینال گونه را مقابل تیم شهرداری تبریز برگزار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شامگاه امروز پس از پیروز تیمش مقابل تیم بسکتبال شهرداری تبریز افزود: بازی امروز از لحاظ فنی، کیفیت بسیار خوبی داشت. تیم شهرداری تبریز نیز تیم بسیار خوبی است و در تمام لحظات این دیدار، بازی پایاپایی داشتیم.

وی گفت: در بخش دفاعی، تیم تبریز را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به نظرم برد امروزمان مقابل این تیم به دلیل اندیشه‌های خوبمان در مقابل دفاع این تیم بود که ما پیروز این دیدار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: در این دیدار توانستیم مهره‌های بسیار کلیدی‌شان را مهار کنیم، اما به‌هرحال تیم تبریز مهره‌های زیادی را در اختیار دارد که حتی اگر بازیکنان نیمکت نشین خود را هم به میدان بیاورد به همان اندازه توان خوبی دارند.

سامری گفت: هنوز کار به‌هیچ‌وجه تمام نشده، اشتباه‌ترین اندیشه آن است که ما فکر کنیم یک‌قدم از تیم شهرداری جلو هستیم؛ بنابراین ما به هیچ‌وجه این‌گونه فکر نمی‌کنیم و سعی داریم فردا یک فینال دیگری را برگزار کنیم .

وی در خصوص نیمکت نشینی فرید اصلانی افزود: متأسفانه فرید اصلانی از ناحیه کشاله ران هنوز مصدوم است و لذا بازی دادن آن یک ریسک بزرگ است به همین دلیل به او استراحت دادیم.

از سری مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، امروز تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز سومین دیدار خود را در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار کردند که این دیدار نفس‌گیر و پایاپای در نهایت با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ به سود نفتی‌ها خاتمه یافت.

انتهای پیام/د

شکست تیم شهرداری تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.