جمعی از مسئولان شهرستان اردکان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی با اهدای گل از زحمات پرستاران تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) را روز تکریم انسان‌های خالص و مخلصی دانست که فداکارانه و مهربانانه در راه التیام آلام دردمندان و مرهم‌نهادن بر زخم بیماران گام برمی‌دارند.

مقیمی افزود: حرفه پرستاری، تلفیقی از صبر و فداكاری است و پرستاران، رسالت سنگين صبوری در برابر ناملایمات و کمک به نیازمندان و نوع بشر را به درستی و خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: هرچند دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت کوشیده است شاخص‌های سلامت را در جامعه ارتقا بخشیده و خدمات مناسبی به مردم ارائه نمایداما به نظر می‌رسد در حوزه پرستاران هنوز باید اقدامات مهم‌تر و بزرگ‌تری انجام شود.

وی در این برنامه ضمن تبریک میلاد الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س)، مراتب تقدیر خود را از زحمات پرستاران و بهورزان شریف اعلام داشت و برای پرستاران آرزوی توفیق کرد.

هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب‌(س) و روز پرستار جمعی از مسئولان شهرستان اردکان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی، ضمن ملاقات با پرستاران، با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ ی

پرستاران بیمارستان ضیایی اردکان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار