معاون بهداد ناجا در شیراز گفت: امروزه امنیت در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید محمدرضا سید احمدیان معاون بهداد ناجا در هجدهمین همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان فارس، بیان کرد: امروز ما باید بتوانیم برای حل مسئله از علم‌های مختلف از جمله علم روانشناسی استفاده کنیم تا همچون گذشته در تمام ماموریت‌ها موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مکنا در استان فارس باعث شده روابط بین شهروندان در کلانتری‌ها خیلی خوب باشد، تصریح کرد: اجرای این طرح در بین کارکنان انتظامی استان نیز موجب بالا رفتن بهره وری و موثر شدن آن‌ها در تمام ماموریت‌ها شده است.

معاون بهداد ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی شغل پر استرسی است که باید افراد سالم را جذب کنیم و آن‌ها را از سلامت روحی و روانی تقویت کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: امروزه امنیت در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی داشته و احساس امنیت رشد و شکوفایی فعالیت‌های ارزشمند جامعه را در پی خواهد داشت.

سردار سید احمدیان اظهار کرد: رمز موفقیت پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء سطح مشارکت مردم در برخورد مناسب با شهروندان است.

معاون بهداد ناجا افزود: خدمت به مردم یعنی داشتن وجدان کاری و زمانی که انسان بر اساس وجدان کاری کار کند و بتواند با برخورد و روی خوش بار روانی مردم را تخلیه کند آن زمان می‌تواند به مردم خدمت کرده و رضای خدا را جلب کند.

سید احمدیان به خدمات پزشکان ناجا در سراسر کشور به ویژه نقاط محروم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی درحوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته و ارتقاء پیدا کرده است.

گفتنی است، از خانواده شهدای نیروی انتظامی، پلیس‌های افتخاری و پرستاران نمونه معاونت بهداد فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون بهداد ناجا در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.