شرکتی دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار آرشیو اسنادی شده است که به کاهش هزینه بازیابی اطلاعات سریع و اسناد کمک می‌کند.

رفع نگرانی‌های مربوط به دزدی اسناد به کمک فناوری‌های نوین/شرکت‌های دانش بنیان اجازه دزدی اسناد شما را نمی‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

حجم زیاد اسناد و مدارک و اطلاعات موجود در یک سازمان و نگهداری از آن‌ها کاری سخت است و برای حل این مشکل باید از یک سیستم مدیریت استاندارد آرشیو اسنادی استفاده کرد و در همین راستا یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار آرشیو اسنادی شده است که به کاهش هزینه‌های مختلف، سرعت بخشیدن به امور جاری، بازیابی اطلاعات سریع و دقیق اسناد و مدارک کمک می کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان  در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم افزار، اظهار کرد: به کمک این نرم افزار می‌توان از هزینه‌های نا‌محدود کپی اسناد جلوگیری کرد، همچنین این نرم افزار دسترسی سریع و آسان به اطلاعات را فراهم می‌کند، به کمک این نرم افزار می توان به جای  غوطه ور شدن در دریایی از کاغذ با چند کلیک ساده به آرشیو خود دست یافت.

وی با بیان اینکه این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: اسناد در سیستم‌های کامپیوتری به سادگی و با هزینه بسیار کم با پیچیده ترین الگوریتم‌ها رمز گذاری می‌شوند، در حالی که در سیستم‌های دستی این کار انجام نمی‌شود و هرشخصی  می‌تواند به راحتی به آن اسناد دسترسی پیدا کند.

 نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی از ۳۰۰ فرمت مختلف

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار دانش بنیان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، گفت: استخراج اطلاعات از تصاویر، قابلیت تشخیص خودکار فونت‌ اسناد و زبان آن‌ها، قابلیت تشخیص همزمان 2 زبان در اسناد 2 زبانه و پشتیبانی از زبان‌های مختلف بین‌المللی مانند فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و بسیاری از زبان‌های دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار دانش بنیان است.

مدیر این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: این نرم افزار دانش بنیان تنها نرم افزاری است که از ۳۰۰ فرمت اختصاصی پشتیبانی می‌کند و قابلیت اشتراک گذری اسناد به صورت زنده را هم دارد.

وی یادآور شد: نرم افزار هوشمند هوش مصنوعی، زمانی که تعداد کاربران بالایی در حال استفاده از سیستم هستند دچار اختلال نمی‌شود و به سرعت به نیازهای سیستم پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار