قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع می‌ شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، میثم قربانی مسئول کانون نابینایان و کم ‌بینایان آمل در همایش نابینایان با بیان اینکه قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع شدند، گفت: بهزیستی به اندازه توان خود به ما کمک می‌کند و انتظار داریم خیرین هم به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه این کانون بیشتر از ۱۰ سال در این شهرستان فعالیت دارد، افزود: امیدوارم عصای سفید برای همه به‌معنای واقعی قابل درک باشد.

قربانی با اشاره به اینکه این کانون ۶۰۰ عضو فعال دارد، گفت: عمده مشکل این کانون عدم ساختمان ثابت برای کانون است و هر ساله مجبور به اساس‌کشی در شهر هستیم.

مسئول کانون نابینایان و کم‌بینایان آمل با بیان اینکه اعضای این کانون به‌دلیل نابینایی و کم بینایی نمی‌توانند در جایی مشغول شوند، افزود: عدم اشتغال و نداشتن مسکن این افراد موجب می‌شود تا نتوانند ازدواج کنند.

قربانی گفت: برای خریداری ساختمان و یا دفتر کانون پیگیری‌هایی کردیم و به ما یک سری قول‌هایی دادند امیدواریم این مهم انجام شود.

وی به منحصر به‌فرد بودن کلاس‌های این کانون در  استان اشاره کرد و گفت: در این کانون کلاس‌های فرهنگی، آموزش کامپیوتر، عصا زنی، انس با قرآن، صنایع‌دستی، کلاس‌های ورزشی برگزار و آموزش داده می‌شود.

مسئول کانون نابینایان و کم ‌بینایان آمل با اشاره به اینکه قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع شدند، افزود: بهزیستی به اندازه توان خود به ما کمک می‌کند و انتظار داریم خیرین هم به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ م

مظلومیت قشر نابینایان در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.