سومین دوره جشنواره ملی دانشجویی و دانش آموزی جی کاپ گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا رزوان، دبیر جشنواره ملی جی کاپ استان گیلان گفت: سومین جشنواره ملی رباتیک دانشجویی و دانش آموزی جی کاپ گیلان با رویکرد دستاورد‌های علمی شناسایی وکشف استعداد‌های برتر ایران در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره جی کاپ صرفا یک جشنواره علمی نبوده و آحاد گوناگون جامعه را در تمامی زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رونق اقتصادی در قالب جذب گردشگر افزود: در این جشنواره به عنوان نماد و برند گیلان در سطح کشور محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره ملی جی کاپ گیلان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کشف استعداد‌های برتر ایران در زمینه‌های تکنولوژی‌های نوین، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و دانشجویان، رونمایی از محصولات بومی تولیدی گیلان در زمینه ربایتک ارزیابی کردو گفت: بخش علمی، بخش فرهنگی، ورزشی، گردشگری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز ایجاد اوقات فراغت جذاب نیز مورد توجه است.

رزوان با اشاره به اینکه جشنواره جی کاپ تحت لیسانس آکادمی رلیانس فرانسه در لیگ‌های مسیریاب، جنگجو دانش آموزی، فوتبالیست دانش آموزی، مهندسی خلاقیت، تدارک دیده شده است، افزود: به تمامی نفرات برتر این جشنواره جوایز نقدی و گواهی مقام بین المللی و تندیس ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سومین جشنواره ملی رباتیک دانشجویی و دانش آموزی گیلان به مدت ۲ روز در تاریخ‌ ۱۰ و ۱۱ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

 

برپایی جشنواره ملی دانشجویی و دانش آموزی جی کاپ در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.